11.15.2007

1. dag

Nu er jeg endelig i gang.

6 kommentarer:

Camilla Thomsen sagde ...

Godt du endelig kom igang - så er der en ting mindre at huske på.
God legelyst! :)

Ilse sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Niels Bøgh Aagaard sagde ...

Ja, dejligt at se, at også du er i gang. Nu skal jeg jo blot lige huske på, at dette er et offentligt skrive/læsested!!!

buk sagde ...

Jeg synes også det er godt du er i gang, og nu hjælper jeg med at gøre den ldit længere. Jeg skal til at lægge lidt mere læsestof ind i min reader!

Vibekes blog sagde ...

Hej Ilse

Altså det kan ikke blive ved med at være 1. dag hvad med 2. 3. osv?

Vibekes blog sagde ...

Fint Ilse, men dit billede er da så lille at man slet ikke kan se at det er dig, og det er da ærgerligt, når du nu stadig er ung og smuk. Til gengæld er n`et i Poulsen røget ned på næste linie.